søndag den 11. november 2012











5 kommentarer:

  1. Hejsa,
    Jeg har lige fået sugar gliders, og kigger efter inspiration til mit bur. Har du mulighed for at lægge nogle billeder ind af dit? :-)

    SvarSlet
  2. Nej, hvor dejligt. Hvor mange Sugar gliders har du fået og hvor gamle er de?
    Jeg kan sagtens lægge nogle billeder ind her senere, når jeg kommer hjem. Det bliver her senere i aften :)

    SvarSlet
  3. Jeg har fået 3 sugar gliders, en han og hun på 2 og den sidste hun er 4 år gammel. :-)

    SvarSlet
  4. Nej, hvor dejligt - og de går fint sammen alle 3? Jeg har haft besvær med at føre en ekstra hun ind til mit par (hun og han). Jeg er hjemme om en times tid - sætter nogle billeder ind der :)

    SvarSlet
  5. Ja det gør de, de har vist næsten altid gået sammen. Jeg købte dem samlet. :-)
    Det lyder super.

    SvarSlet